Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

woensdag 19 november 2014

Rustig weer

Je kunt wel merken dat het kouder wordt zeker op een dag als vandaag zonder zon. Maar er stond bijna geen wind en dat maak je dan weer niet vaak mee. Dus maar op de fiets gesprongen voor een duurrit van 2 uur.

Via Boksum ga ik eerst richting Weidum en kom ik door Jellum:


Na Weidum gaan we verder naar Oosterwierum:

 om hier de weg te vervolgen naar Boazum; je kunt wel zien dat het nog steeds prima weer is voor de tijd van het jaar want de koeien staan nog gewoon in de wei:

 De volgende doorkomst is dan Reahus:
Hier zitten nog ganzen in het weiland alweer een teken dat het nog geen winter is:
Via een betonpad gaat het dan richting Oosterend:



Op het gemak rijd ik verder. In de 2e helft van de rit trek ik nog 5 korte sprintjes en verder peddel ik gewoon door met een lage hartslag en passeer Hinnaard:

 Het was overal een oase van rust en slechts een enkele fietser of wandelaar gezien oa op weg naar Oosterlittens:





Nog een lusje via Winsum langs het water en dan via Welsrijp naar Dronrijp en hier pak ik de route langs het kanaal naar Deinum:

Na 53km zijn we dan weer thuis.

http://www.strava.com/activities/220911319

Ik lig mooi voor op schema en als het weer zo wat doorzet heb ik een mooie basis voor het komende jaar. Mss morgen nog een ritje en dan zaterdag naar Wommels voor de Slachterun 10km.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten