Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

maandag 3 november 2014

Ochtendloop

Ik zag vammorgen een bericht van een Klasbakrenner voorbij komen waarin vermeld werd dat ie een ochtenloop tbv de Adventure Run op Ameland had gedaan. Daarover nadenkend dacht ik hm dat is al over 6 weken dus tijd om nog een paar keer een wat langere afstand (8-11km) te lopen.

Fietsweer was het niet gezien de wind en de beelden op de buienradar dus vanmorgen ook de loopschoenen aangedaan. Gelukkig was het fietspad Boksum-Leeuwarden eindelijk open dus daarlangs gegaan. Het enige nadeel van dit rondje, de stoplichten bij het aquadukt thv Zwette brug bleek geen probleem want kon gewoon doorlopen.
Het liep verder prima ondanks de atb kilometers van afgelopen zaterdag. Eerst maar bij 8,3km gelaten en tevreden met ruim 11 gem.

As woensdag lijkt fietsweer te worden. Dit weekend maar even zien. Op zaterdag zijn er Atb mogelijkheden of de 10km lopen van Oudemirdum welke ik nog nooit gedaan heb.
Voor zondag ligt er een uitnodiging om 11km te lopen over de Haak om Leeuwarden om 10.00. Maar het voetbal begint al om half 1 dus ik weet niet of dat haalbaar wordt allemaal.

http://www.strava.com/activities/215007901

Geen opmerkingen:

Een reactie posten