Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

woensdag 24 december 2014

Riders on the storm

http://youtu.be/DED812HKWyM


Dit nummer spookte me vanmiddag door het hoofd tijdens een kort middagritje na het werk op fiets. Ja toch nog op de fiets deze week. Het was niet koud, zelfs zonder handschoenen en overschoenen gereden, maar er stond wel erg veel wind.
Optie was korte rondjes intervallen of de anti wind route naar Franeker. Optie 2 gekozen maar helaas de wind kwam vanuit een andere hoek en dat betekende vanaf Ritsumasyl wind tegen. Bij Dronrijp had ik ik een keurige 21,2km gemiddelde en dat hoge gemiddelde kon ik zelfs tot aan Franeker vasthouden. De D2 grens lag vandaag bij 19km/uur. Hier dan eindelijk wind mee via Salwerd, Zweins, Dronrijp, Marsum, Ritsumasyl,huis. Had het wel gehad en het derhalve bij 36km gelaten.

Maar goed toch nog 36km gereden en het is ook wel nodig wat door te fietsen want grote kans dat het regent op 31 januari. As zaterdag trailrun in Nieuwehorne en mss as maandag atben langs de Zwette als de voorspelde sneeuw werkelijkheid wordt.

http://www.strava.com/activities/232426633

Nog wat plaatjes van onderweg:




















Geen opmerkingen:

Een reactie posten