Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

dinsdag 4 februari 2014

Fietsen of niet fietsen

Het antwoord is niet fietsen. Ik mis het fietsen ook in het geheel niet terwijl het voor het eerst sinds 2002 is dat ik in januari niet heb gefietst. Voorlopig houden we het maar gewoon bij hardlopen en gezien de weersvoorspellingen de komende tijd is dat ook maar beter.

Wel wordt er door Bianchi all inclusive reizen momenteel gekeken naar een locatie voor de Klasbakweek 2015 die dichter bij de Mont Ventoux en start/finish Gran Fondo Mont Ventoux is gelegen. De in eerste instantie gekozen locatie is 1 uur en een kwartier verwijderd van de start van de Gran Fondo is dat is met een start om 9 uur dus om 7 uur al vertrekken. Tevens nog een dag heen en weer om startkaarten op te halen/cq omkatten en nog een dagje Ventoux in de week dan zou het 3x 2 en een half uur in de auto zitten worden en extra kosten uiteraard.

In principe heb ik inmiddels 2 locatie's op 14-16km van de start gevonden:
www.lebouquetdeseguret.com  en

www.levieuxplatane.fr

Als alternatief nog op 28km van de start: www.lelitquidance.com
en op 32km: www.lebastidedor.eu

In noodgevallen nog op 43km afstand: www.leboisdesdames.com of
op 48km: www.roserai-drome.com
Ik heb goede hoop dat we vanaf ons pension in principe de Mont Ventoux kunnen zien.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten