Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

zaterdag 15 februari 2014

Waait het?

Volgens mij wel vandaag alhoewel het na de middag nog harder begon te waaien.
Vanmorgen een herstart van het lopen in Langezwaag. Van te voren ging ik uit van 10km met de mogelijkheid onderweg indien last van de hak af te kunnen slaan voor de 5km.
Maar dat was niet nodig; het liep eigenlijk prima. Het rare is met fietsen heb ik een pokkehekel aan wind en kom ik niet vooruit terwijl met lopen dat niet zo is. Ok het tempo gaat met zoveel tegenwind als vandaag wel wat naar beneden maar kan wel prima doorlopen. Dus uiteindelijk lekker gelopen vandaag en ook nog een zeer acceptabele tijd met deze hoeveelheid wind van 52.07. Geen last van wat dan ook gehad. Nog even afwachten of dat morgen nog zo is maar wel een goed gevoel hierover.

De paar kilo overgewicht kwam vandaag wel uitstekend van pas om op de weg te blijven....
Waarschijnlijk kunnen we maandag de training weer hervatten.

http://connect.garmin.com/activity/445349679

Geen opmerkingen:

Een reactie posten