Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

vrijdag 28 februari 2014

Geen dubbelslag

Niet fit vandaag; last van de keel en vermoeid. Dat was dan ook direkt te merken want het liep vandaag erg moeizaam. Het weer was ook niet geweldig vanmorgen in tegenstelling tot later op de dag.Daarom geen schema gevolgd vandaag want versnellingen waren niet aan de orde. Het werd 6km sukkelen in principe.

http://connect.garmin.com/activity/452610733

Tot vandaag had ik nog in mijn achterhoofd om voor de dubbel te gaan: zaterdag Drachten Veneboerloop en zondag Leeuwarden rondje Goutum. Maar dat gaat em niet worden; zodoende loop ik morgen ook geen lokale favoriete Klasbakken voor de voeten en zal ik mij op deze rustdag gaan bezig houden met een theorietraining wielrennen vanaf 14.00.
Zondag hopen we wel te starten voor de 16,1km.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten