Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

vrijdag 11 april 2014

Puzzelen

As zondag is de Cascadeloop in Hoogeveen, 10 Engelse Mijlen (16,1km) en dat betekend dat de planning ma-wo-za weer even anders wordt. Daarom vandaag al een training van volgende week gedaan zodat maandag een rustdag kan worden.
Was vanmorgen lekker weer, net als gister niet teveel wind en af en toe een beetje zon. De route's worden erg beperkt door alle afsluitingen daarom vandaag maar gekozen voor een heen en terug parcours langs het van Harinxmakanaal richting Dronrijp. Het liep wel aardig vandaag:

planning                          uitvoering
km1-2  12.00-12.20        12.04
km 3-5 16.30-17.00        16.32
km 6-7  09.40-10.00       09.54
km 8-9  12.00-12.20       11.55

Morgen dus rustdag en zondag naar Hoogeveen.

http://connect.garmin.com/activity/477567532

Kwam laatst iemand tegen die zat te schelden over de brugwachter in Deinum die ook Ritsumasyl bedient. Hij zou er plezier in scheppen vlak voordat je bij de brug bent de brug te openen ipv je nog even te laten passeren. Die ervaring had ik zelf (nog) niet.
Na vandaag wel: bij vertrek ging de brug open vlak voor een hardloopster (ik was zelf nog een stuk verder weg) en bij terugkomst had ik het zelf toen ik 20m voor de bomen was. Tja doorlopen is dan ook geen optie. Beetje jammer zo'n man. Het kan ook anders want in Dronrijp laat de brugwachter je altijd nog even passeren.
Nog even geduld dan zijn de bruggen verleden tijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten