Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

woensdag 14 januari 2015

Na regen komt....

opnieuw de zon vandaag:
Net als gister in de middag vertrokken voor een intervalrit van 1 uur 45min (werd 1 uur 33). Gekozen voorde route naar Franeker tegen de wind. Tegen de wind dan 3x7minuten D2 met steeds 7 minuten rust ertussen. Dat lukte prima omdat het niet stormde maar gewoon lekker waaide (dat heb ik niet vaak). Terugweg dan lekker voor de wind. Ter hoogte van Slappeterp een bui voor me en daarom een klein stukje terug over Schingen gereden. Toen bleek dat het steeds harder begon te waaien. Maar daar had ik na Schingen dan weer profijt van. Na 39 droge kilometers was ik weer thuis. Weer lekker gefietst. As zaterdag maar weer eens kijken.

https://www.strava.com/activities/240957788































Geen opmerkingen:

Een reactie posten