Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

woensdag 13 november 2013

Doe mij maar een aquadukt

Ze zijn druk bezig met de Haak om Leeuwarden en het kan mij niet snel genoeg gaan. Ook vandaag weer direkt na vertrek: brug open. En ja hoor vlak voor thuiskomst: brug open. Nog even en die irritatie is weggenomen. Daarnaast is een aquadukt goed voor de hoogtemeters op de fiets. Nadeel is dan wel weer dat je die wannebee fietsers uit de sportschool wel vaker om de deur hebt.

Enfin zoals iemand ooit zei: elk nadeel heb z'n voordeel en vandaag leverde dat 3km extra op tijdens een lange duurtraining. Boodschap in Menaldum dus hardlopend daar naar toe en dezelfde weg terug maakte bijna 13km. En omdat de brug open stond niet gewacht maar omgelopen via Ritsumasyl waardoor het totaal uitkwam op 15,7. Een meevaller was dat ik nog nooit zo snel was geweest op deze afstand.

Ondanks last van de enkelzone, wat te wijten was aan de nieuwe schoenen en daarom vandaag weer op de oude gelopen ,begint het rode bieten dieet vruchten af te werpen. Het gaat steeds beter sinds ik elke dag rode bieten eet. Ik wacht nog even voordat ik dit in het peleton ga melden om de concurentie niet wijzer te maken.

Het positieve nieuws kan niet op want na de training gaf de weegschaal als 1e cijfer een 6....

http://connect.garmin.com/activity/403755710

Geen opmerkingen:

Een reactie posten