Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

woensdag 20 november 2013

Zware benen

Vandaag voor de 2e keer een training zonder rustdag ertussen. Vorige week 6km/5km, gister en vandaag werd het 7km/9km.
Het begon met zware benen. Het gevoel herkende ik na eerdere behandelingen bij de chiropractor. Ik dacht in het begon nog: als het zo doorgaat ga ik de bietenbrug op.
Het vreemde is dat het toch wel aardig liep kwa tijd. In ieder geval erg konstant muv van de 1e km (de muur van Deinum) alles tussen 5.30 en 5.37 over totaal 9,2km.
Maar op zich fysiek verder geen probleem met 2 dagen trainen achterelkaar dus dat bied perspektief voor de toekomst en omdat ik dit nog nooit eerder hardlopend had gedaan kunnen we toch spreken van een heus pr....

Zaterdag de klassieker: Slachterin in Wommels.

http://connect.garmin.com/activity/406659998

Geen opmerkingen:

Een reactie posten