Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

zaterdag 2 november 2013

Op weg naar maat S

Een belegger zou niet vrolijk worden van een dalende tendens maar een loper wel:
Gewicht:
week 37 72.5
week 38 71.6
week 39 71.2
week 40 71,6 (in principe geven we deze week de schuld aan het Freezefestival)
week 41 71.3
week 42 71,1
week 43 70.9
week 44 70.5

Per 1-1-2014 onder de 70 moet wel lukken denk ik.

Dit weekend is de Berenloop op Terschelling maar voror mij geen deelname want we spelen morgen thuis tegen Feyenoord en die wedstrijd wil je niet missen natuurlijk. Daarom vandaag zelf even een rondje van 8,5km gelopen want andere lopen waren er ook niet in de buurt. Toch nog wat zware benen dus maar op het gemak een rondje t Holt-Leeuwarden-Ritsumasyl-t Holt gelopen.

Gister een nieuwe hartslagband ontvangen van Garmin na 4x een toezegging dat ie verstuurd was. De vorige zat niet lekker en gaf schuurplekken. En ik was niet enige las ik op internet. Gister de connectie gemaakt met m'n Forerunner 610 en alles ok. Vandaag bij vertrek niks, nada. Ook niet na een paar keer proberen. Dan maar zonder hf, Kom ik thuis staat de Garmin de file via Ant al over te brengen naar Garmin connect terwijl ik nog in de hal sta en bij binnenkomst in de kamer begint de hf ook spontaan....

 http://connect.garmin.com/activity/398607177

Maandag maar weer eens kijken hoe de benen zin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten