Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

woensdag 6 november 2013

Graag gedaan Mark.

Vanmorgen eerst wat boodschappen de stad gedaan om de economie nog verder te stimuleren na aankoop van de loopschoenen onlangs. En wie liep ik tegen het lijf: jazeker onze Minister President Mark Rutte. De man die riep dat we moeten consumeren. Wel dat doe ik natuurlijk graag en ter ere van Mark vandaag speciaal een nieuw loopjack van Gore:
Heb natuurlijk wel wat loopjacks maar op een of andere manier zijn ze altijd te groot en dat wapperd nogal en aangezien het hier altijd waait kost dat gewoon seconden of minuten op langere afstanden. Daarnaast kan het raadzaam zijn met het oog op de toekomst alvast een maatje kleiner te nemen....

Vanmiddag na een plaatselijk stortbui (bv in Marssum was het droog gebleven) voor de wekelijkse rustige duurloop. Geen echt lange afstand vandaag omdat ik mogelijk zaterdag 16.1km loop in Oudemirdum welke dan in de avond weer kan worden afgebroken tijdens de jaarlijkse vergadering van Squadra Deinum in t'Holt.

De nieuwe lange afstandschoenen ook aan icm het nieuwe jack. Als we Mark niet hadden... Het zelfde rondje als maandag alleen in Marssum een klein stukje afgesneden bij het Poptaslot. Vanaf Marssum dan weer de gevaarlijke veeroostersroute richting het kanaal bij Deinum. Aan het eind van dit stuk zag ik volgens mij 3 Haaijma figuren op een mountainbike. Dit moet haast wel de pensionado of toe aan pensioen club van FTTC Stiens zijn. Erg lafjes bleven ze aan de overkant van het kanaal om door Deinum te rijden. Voor straf hebben ze het niet helemaal droog gehouden denk ik. Uiteindelijk 8,6km gelopen en het liep weer zonder problemen. Zowel schoenen als jack zaten erg lekker.

O ja PR met 1 seconde verbeterd...

http://connect.garmin.com/activity/400648106

Geen opmerkingen:

Een reactie posten