Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

vrijdag 15 november 2013

Weer op de fiets

maar niet binnenkort. Vandaar ook dat ik mijn lidmaatschap van de fietsclub heb beeindigd. Als je toch niet fietst voorlopig ben je alleen maar sponsor en dan kan je beter jezelf sponsoren in dat geval.

Maar het fietsen is nog niet definitief over natuurlijk. Mogelijk zit er toch nog een cyclo in het vat eind volgend jaar:
                                  130km en 300hm maar er is ook 98km en 2000hm.
                                             Dat lijkt een waarschijnlijker scenario:

Eens kijken of dat allemaal nog gaat lukken kwa voorbereiding. Wel 1 voordeel is dat ik voor het eerst sinds ik fiets (1986) ws in de korte broek kan beginnen te trainen....

In 2015 wordt dan de eerste uitdaging de Gran Fondo Mont Ventoux: 170km en 3500hm.
Bij onvoldoende voorbereiding is er nog een noodscenario van 105km en 2500hm:
En dat is ook best een aardige uitdaging met de Mont Ventoux vanuit Bedoin in de route.

Tevens een mooie trainingsweek. Te mooi om er geen vervolg aan te geven. De Dolomieten Marathon lonkt derhalve. Maar voorlopig moet ik er nog niet aan denken om op de fiets te trainen en wordt het morgen gewoon weer een rondje hardlopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten