Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

dinsdag 4 maart 2014

Geen excuus meer mogelijk voor fietsers

Tja een betere winter kwa voorbereiding op het fietsseizoen kun je je niet voorstellen; zeker als je het vergelijkt met vorig jaar. Ik hoop dat het komende winter net zo zal gaan.
Voor dit jaar: met zo'n voorbereiding rijd elke zichzelf fietser noemende sporter natuurlijk fluitend dik binnen de 2 uur de Ventoux op.

Bij sommigen kun je je nog wel afvragen wat ze doen: iemand is al maanden overtraind maar dat lijkt me logisch als de weg alleen maar omhoog loopt. Een ander heeft na een fietsbeurt nog slechts 1 keer iets gedaan, zal toch niet aan de beurt hebben gelegen?
Weer een ander zal binnenkort in Vermist worden behandeld want is afgelopen zomer naar het TeutoburgerWald vertrokken en nooit meer teruggekomen.

Als het zulk weer blijft ga ik in principe 1x fietsen in de trainingen inbouwen op vrijdag of zondag.

Vandaag even een extra training: op het gemak even 5km los gelopen in het mooie weer. O ja nog wel een fietser tegengekomen: in de auto...

http://connect.garmin.com/activity/454958932

Bij ViaData zijn ze goed bezig: een eigen fietsteam, sponsor en fietser bij KlasbakFietsTeam, Via Data Runners. Een 2 tal namen kom je bij alle varianten tegen; hoogste tijd voor het ViaData Synschroon zwemteam!

Inmiddels ook een eigen hardloopshirt besteld wat gebruikt gaat worden tijdens de Marathon Sneek:
 
Morgen maar weer een hardlooptraining in het mooie weer en wie weet kom ik nog ergens een fietser tegen in het blauw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten