Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

dinsdag 7 januari 2014

In de wind

Kwam vanmorgen iemand tegen die vond het te hard waaien vandaag. Als ik had moeten fietsen had ik dat ook gevonden maar met lopen is het meestal wel te doen. Er stond wel een behoorlijke woei maar goed het was maar een klein rondje van 7km dus heb je relatief weinig meters wind tegen. Hf is alleen lastig om die dan laag te houden maar goed bij fietsen is dat niet anders. Lig een dag achter door de Kleefstraloop dus vandaag eerst gelopen en daarna gewerkt.

Betekend morgen opnieuw en dus even afwachten hoe dat gaat 2 dagen achter elkaar. Vandaag op het gemak want kon wel merken zondag iets gedaan te hebben. Weer eens op de nieuwe schoenen. Onlangs terug geweest naar de winkel want ze voldeden niet, althans de linkerschoen. Nieuwe zooltjes erin gekregen maar helaas geen soelaas. Ik heb dan nu maar als allerlaatste test m'n oude zooltjes erin gedaan. Wel iets minder last dan voorheen maar niet ok. Ga het nog 1 of 2x zo proberen en als het dan nog niet goed loopt ben ik benieuwd wat de winkel nog kan bedenken alvorens ik vraag om andere schoenen.

http://connect.garmin.com/activity/426107436

Geen opmerkingen:

Een reactie posten