Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

vrijdag 17 januari 2014

Nieuw materiaal

In oktober nieuwe hardloopschoenen gekocht. Saucany, het merk wat ik daarvoor ook had. Helaas zat de linkerschoen niet lekker ondanks dat het de opvolger was van het model wat ik had.
In december terug, nieuwe zooltjes gekregen maar geen verbetering. Uiteindelijk de zooltjes van de oude Saucauny's nog geprobeerd maar ook dat was geen succes.

Vandaag terug naar Running Center Leeuwarden. Nog 2 paar Saucany's geprobeerd heen en weer lopend op de Nieuwstad maar ook hier last van de linkervoet. Raar maar waar. Ik had voor de zekerheid mijn oude Brooks,welke ik nu voor het werk gebruik, aangedaan en de eigenaar stelde voor om dan maar weer een paar Brooks te proberen.

Ik doe ze aan en dat voelde gelijk beter, nog even heen en weer gelopen en het voelde goed. Derhalve weer terug bij Brooks:
Prima service bij Running Center want kon ze zo omruilen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten