Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

vrijdag 3 januari 2014

Voorbereiding Marathon gestart

Na een week stilstand nog steeds niet echt fit. Maar ja je moet toch weer eens beginnen dus vandaag dan maar een kort stukje. En omdat het maar een kort stukje (4km) was gekozen voor een training in het donker.
Ik ben daar niet gek van, net zoals van autorijden in het donker trouwens, maar ja tijdens de marathon zal de finish ook in het donker plaatsvinden. Tenzij er grote verassingen inzitten maar ik reken toch niet op een eindtijd van <4 uur dus ws zal het toch wel donker zijn aan het einde. Ik hoop dat ik dan bijna in Sneek loop waardoor er straatlampen zijn want ook vandaag vond ik het helemaal niets in het donker te lopen.

Vlak voor eten vertrokken, lampje mee en hesje van de halve marathon van Nijeveen kwam nu ook van pas. Richting Boksum en dan richting spoor dat is 2km. Zelfde stuk weer terug maakt 4km. Erg langzaam gelopen en verder zonder problemen. Volgende keer maar weer gewoon overdag.

Zondag Douwe Kleefstraloop in Leeuwarden; 10 Engelse mijlen (16,1km) staat op het programma maar mogelijk zet ik dat om naar 10km al naar gelang hoe fit. Het wordt iig mooi weer: 7gr, zon en niet teveel wind. En in principe heeft Piet altijd gelijk....

http://connect.garmin.com/activity/423939431

Geen opmerkingen:

Een reactie posten