Fietser en loper

Ik ben een fietser die daarnaast aan hardlopen doet.

dinsdag 21 januari 2014

Laffe streek

Niet dat ik het wist trouwens maar het bleek dat ik nog ergens in het Sauerland nabij Brilon een KOM (King of Mountain) op Strave.com had staan.

Geen idee welke klim het was maar dit zijn de gegevens:

Papestraße 44 Climb


Ride Segment Brilon, Nordrhein-Westfalen, Germany

  • 0.4km
    Distance
  • 28%
    Avg Grade
  • 457m
    Lowest Elev
  • 563m
    Highest Elev
  • 105m
Steil klimmetje in ieder geval met meer dan 100hm op 400m. Meestal kan ik die 25% klimmen nog wel herinneren but this doesn't ring a bell.
 
De laffe coyote die mijn tijd verbeterde:

Uh oh! Dirk Aselmann just stole your KOM!


Hey Henk,
You just lost your KOM on Papestraße 44 Climb to Dirk Aselmann by 17s.
Now get out there, have fun and be safe.

-Your friends at Strava

Nou lekker is dat als je bijna een jaar niet gaat fietsen en dan notabene op 20 januari wordt dit je afgenomen. Bedank Dirk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten